Aja's followers :)

Sunday, August 29, 2010

KEMATANGAN..-PIMPLES?OUH!!NO!!!-



Haa!! ini yang aku nak share dgn korang sume..muka aku?urgh..dah naik jerawat pulak daaa...adusshhhh!! Tekanan betul.. Dulu okay je.. Guna SARI AYU lah ni yg buat muka aku macam ini.. :( ish3..JATUH SAHAM mcm gini..Hahahaha.. :D ngarot sudaa... makin lama makin pening aku ni..AJA ouh AJA..apa lah yg hang ngarot ni?? UNTUNGLAH dgn pemberian ALLAH SWT.. (UNTUNG) YA! Saya sangat bersyukur dengan pemberian Dia kepada saya.. Dia kurniakan saya rupa yang cantik, badan yang sihat dan segala-galanya yang sempurna..TIDAK ADA cacat cela pun.. :) THANK YOU ALLAH! :)




KAWAN BARU :)


Saya ada kawan baru.. Nama dia? :) Siti Norbahiyah bt Khiruddin... :) Saya harap dia selalu tabah dalam menghadapi hidup ini.. Walaupun perit, tetapi ini semua dugaan yang dia perlu tempuh.. Pemergian AZMI menguji kamu byah.. Sabar ok? Aja akan temankan kamu, dan kalau ada masalah, carilah aja.. InsyaAllah.. aja akan tolong kamu.. :) Nanti kalau ada rezeki, kita jumpa di KEDAH ye.. :) Nice to know u dear.. Ingat, aja sayangkan kamu.. :) no sedih2 okay? ;) ill always be by ur side.. :) take care~

NORA ASYIKIN BT SABARIN :)


Syikin..sorry x contact lama.. :( aja busy dan masa yg sama..Aja nak diamkan diri ini,entah kenapa..Aja risaukan kamu yang..Kite nak yang terbaik buat kamu..Hari2 kite pikir masalah kamu,kite sendiri pun ade masalah,tapi kamu penting lg yang.. :( tolong wat kptsn yg baik dear.. Aja kesian kat mak,abah,banteh n yg lain.. :( Tapi aja respek apa kamu nak..utk ur future jgk kan dear? :) Aja bukan lupakan kamu.. Aja macam nakkan kediamman=keep silence..Sbb aja nak kamu fikirkan bila kamu seorang diri tanpa teman..Aja tanak ganggu kamu dalam buat keputusan.. :( Sungguh sayang aja ; AJA SAYANG KAMU>>I LOVE YOUUU>>>NORA ASYIKIN BT SABARIN... Tadak sapa dapat gantikan kamu yang.. Kamu lah SAHABAT bahkan mcm KEMBAR kite.. Kite bt semua ni, utk kamu yang.. Fikir lah bebaik ye.. :) Yg kite taw, kamu akan tetap di hati Aja.. :)


TEMAN SELAMA_LAMANYA~ :D

No comments: