Aja's followers :)

Sunday, August 29, 2010

Sahabat~

Apakah yang dimaksudkan dengan sahabat?



YA. Aja rasa melalui gambar ini semua dah boleh memahami apa itu SAHABAT kan? Memang mudah kita nak berkawan, tapi bersahabat amat sukar untuk kita semua. Sahabat susah dicari tetapi kawan senang ditemui. Bagi AKU=HAJAR AISYAH amat susah nak mencari sahabat yang betul-betul menemani kita di saat kita terjelopok ke bawah. Aku senang je, boleh berkawan, tapi sekali aku dilukai manisnya dekat aku dalam PERKAWANAN akan luntur pelan2. Aku akan diam kn diri, endah x endah dgn keadaan sekeliling dan aku akan buat kerja aku sendiri. SOMBONG? Memang orang akan kata macam tu, tapi hati ini, sapa yg tau? ALLAH ja yg tau. Kawan kan sekali, ke mana pun sekali, tapi bagi aku sekarang, x semestinya. Kawan lah selagi mana yg boleh, tapi aku tetap terluka dah. Org x kan tau masaah kita, dan aku x kan cerita apa yg aku hadapi sekarang ini, sebab hanya SAHABAT yg boleh megetahui dan memahami apa yg ada di sebalik insan yg bernama SITI HAJAR AISYAH MD RADZI.  Ujian demi ujian, aku terpaksa harungi. Sahabatku, NORA ASYIKIN. Aja byk masalah skrg, tapi susah nak ceritakan di dalam fon, mungkin satu ketika nnt, kita dapat jumpa. Aja akan ceritakan semuanya. Biarlah sekarang aku pendam semua ini. Aku menyendiri seketika. Mungkin ini yang terbaik. Dan aku x kan sesekali menampakkan masalah aku apa dekat org lain. Biarlah aku moody seketika, tapi aku tetap happy lepas tu. :)

  = 


 MASALAH = KEGEMBIRAAN




Abah pernah cakap kat aku dulu ; 


Abah ; Kakak, kakak x pi lagi dunia ke depan ni. Mcm2 kena tempuh. Time senang, mmg org akan dekat dgn kita, tapi time susah, jgn harap nak tgk ramai yg dekat dgn kita.

Kakak ; betoi ka abah?hm...kakak rasa terkilan lah kalau jadi mcm tu..tapi tgk cth la ni pun, mmg betul kata2 abah tu.


Berdasarkan pengalaman abah, aku rasa memang betul STATEMENT ini.. 


TIME SENANG, RAMAI YG DEKATI KITA TAPI TIME SUSAH TIDAK SAMA SEKALI

No comments: