Aja's followers :)

Monday, August 30, 2010

PLAGUED with PROBLEMS :(


WHY this ALL should happen?? :( 
YA ALLAH..aku x kuat nak hadapi benda ni.. :( Ujian demi ujian. Dgn aku x sihat lagi, aku diuji dgn semua ini. Aku nak semua macam dulu. Ya Allah. Test x lama lagi, x kan aku akan macam ni sampai nanti? Aku nak diri aku yang dulu kembali. Bila hati rasa macam ini, masalah makin banyak, serba sedikit akan effect study aku. :( Mcm mana dgn test MATHS aku? Aku cuba nak memahami, tapi kenapa aku rasa susah sangat. Aku try nak rilex dan tenang mcm kawan2 aku, tapi aku x kuat. Masalah aku ini, hanya aku yang tau. Nak cerita dkt mak abah, aku rasa sudahlah. Aku x nak serabutkan depa, Depa dah byk masalah dah skrg ni. Nak cerita dkt Amir? Hm.. Aku nak dia balik kali ini dgn happy. Cukuplah aku bt dia sedih before ni. Hari2 terakhir dia kt Msia, aku nak yg terbaaaikk utk dia.
p/s : sorry..i x mksudkan nak rahsiakan apa2 dr u, tapi i nk u happy. i tumpang hepy kalu u pun hepy. Cukuplah i sakitkan u dgn prangai i ni. :) Yg i tau, i telan semua ini dgn hati yg terbuka. I boleh terima dah semua ni sikit2. Tapi sikit2 ja u. :( I buntu semua ada. Hm...


Syikin?Ya..Dialah sahabat dunia akhirat aku. Tapi dia pun punya masalah. Aku x mau serabutkan dia lagi. Sebab aku sayang dia sgt2. Aku nak dia happy. Mungkin dia dapat hidu aku dah ain skrg, tapi aku janji lpas raya aku akan p cari dia. Aku akan explain dgn dia segala-galanya. Tapi, bukan sekarang. Aku nak dia handle masalah dia tu dulu. 
p/s : dear..aja rindu kamu..aja rasa nak hug kamu, nak nangis dkt bahu kamu sepuas-puasnya. Betapa beratnya hari aja nak lalui tanpa kamu. Mcm mana kalau kamu x de nnt? Aja nak kamu teman aja. Kita dah macam kembar kan dear. :( nnt kte g umah,mst abah n mak rindu kte kan? ;) Kamu pun mesti rindu aja kan? :P





SEKARANG, aku STRESS,TEKANAN. Dan aku berjanji dah dgn diri aku, aku x kan pergi KAROK utk lepaskan tension ini. Pengalaman baru2 ni bersama teman2 aku, aku dah serik. X semestinya tension akan boleh diatasi dgn KAROK, Baru aku sedar benda itu. Apa guna BLOG aku? Selalu org cakap, BLOG utk org single, tapi sekarang aku dah x rasa macam itu. Apa yg aku tau, blog akan jadi tempat aku mengadu masalah selain MAK, ABAH, AMIR DAN SYIKIN. :)




NO MORE!!!!!!!







Selain blog, ALLAH SWT kan ada. :) So, kita mintak kat Dia ye.. :) Aku akan handle masalah ini kuat-kuat!! Aja, kuat aja. :)