Aja's followers :)

Thursday, September 9, 2010

bila cinta :)

Bila cinta kini


Tak lagi bermakna


Yang ku rasa kini


Hanyalah nestapa


Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan


Manisnya janjimu


Yang ku sambut itu


Dengan segenap hatiku


Hingga engkau pergi


Tinggalkanku

Hilangnya cintamu


Menusuk hatiku


Hinggaku memilih


Cinta yang fana

Perginya dirimu


merobek jantungku

Hingga ku terjatuh


Dalam harapan


 

kusebut namamu


disetiap doaku


bangkitkan setiap

kenangan tentangmu


yangku dapat 


hanyalah bayangmu

Hilangnya cintamu

Menusuk hatiku


Hinggaku memilih


Cinta yang fana

 



 Perginya dirimu

merobek jantungku


Hingga ku terjatuh


Dalam harapan



Dalam harapan ...

note : aku hanya utk Dia. Aku bukan utk sapa2. Ya Allah. Aku redha dgn semua ni. Engkau tabahkan hati aku Ya Allah. Lagu ni sgt brmakna bagi aku. Aku berkorban untuk cinta ini. Take care taw awak. Sy sygkan awak, tapi ini yg trbaik. :) Apapun, awak take care taw. :) saya bahgia kalau awak bahgia. Kita bserah ja dgn Allah. Allah dah letak yg terbaik buat kita, :) Dgr lagu ni ingat saya taw awak. :D

No comments: