Aja's followers :)

Tuesday, September 21, 2010

deactivate fb~ :)

salam ukhuwah semua blog-walking. :) aku nak deactivate fb aku. aku nak aktif blogger ja kot. mcm2 sbb aku nak deactivate acc. mgkn aku akan on kalau aku terasa nak on. lagipun, aku tjumpak satu ceramah ni. bila fikir apa ustaz tu cakap, betul jgk. hm. belajar dr kesilapan. aku bodoh jgk dulu, tau syok ja. asyik cinta sgt. sdgkn apa ustaz tu kata, byk yg betul. sungguh! aku takut nak pakai fb pon ada. mungkin pakai kadang-kadang ja. sbb fb kalau kita x salah guna, x pa. kadang2 tmpt tu penting jgk semua info dapat kot situ. bagi yg geng utim, pndai2 la text aku na kalau ada apa2. :) ni aku nak share sikit apa ustas tu katakan. :) pi link ni and watch tis video na. :) 


http://www.youtube.com/watch?v=ejo7rklRkk8


p/s : bukan nak suruh tolakkan FB terus, tapi kita jgn lah salah gunakan FB ni. N bersesuaian dgn kita apa yg ada dm FB tu. TQ! :)

No comments: