Aja's followers :)

Wednesday, September 29, 2010

penat menelaah dah (:

ouh acc106, saya dah penat babe! :(
mau tak, semalaman mengulang kaji assignment yg lepas, 
tapi format for Income statement n balance sheet, x hafal sgt ouh!
jenoh la aku, adoi.
Ya ALLAH, kuatkan aku nak hafal esok after solat Subuh, :)
Dan, esok pagi ada BEL120 test.
Dan. 
Di sini, saya ingin mengucappkan terima kasih kepada seseorang yang telah mengajar saya sebentar tadi,
untuk membezakan semua itu, Thanks a lot my dear. :) ilysm dear. :D
Sapa terasa org tu, dia lah, hehe.
;) Kesian kak aini kan, handphone dia jadi sasaran, sapa suruh dapat free call for birthday, 
Haha. :D 
Pantang nampak yang free, semua rembat ja.
Hehe, ;)
Okay lah, mau tidoq. 
Esok nak test and bangun awal untuk meremembering format IS and BS, :)
Salam sayang semua followers, Gudnite! 
^_^

No comments: