Aja's followers :)

Saturday, September 25, 2010

Wedding Of Fairy Tales-Aku memang impikan wedding yg macam ni..tapi, si dia x tau lagi. :P


Hampa semua, see here! awesome! wedding mcm ni yang aku nak, aku sukaaaaa!!


* u, see. kita pny wedding nnt cmni ye. ;) (entah sapela U tu kan, sape yg terasa diri tu, dia lah orangnya, hehe, ;) )

Serius! gila gempak kodd dia punya wedding. Saya suka ini! Sangat! Gila! Sewel! Mereng! Suka wedding yg mcm gini. U.. Kumpul duit byk2 ye, :D Ya Allah, kalau la dapat kahwin mcm ni, Wah! Best!! ^^ Tapi, dgn siapa? Allah dah letak dah macam mana nanti, kita hanya boleh merancang, Allah yang tentukan, tapi x salah kan ada impian, :) Tapi, part yg aku x suka, org yg half naked tu, 2nd, baling-baling bunga tu, n 3rd after akad tepuk tgn? Aish!! Apapun, doakan mereka bahagia. Dan aku harap, impian aku akan termakbul jugak nanti. :) Aminnnn... Btw, mmg gempak wedding ni, Love this!! :D


No comments: