Aja's followers :)

Monday, October 11, 2010

~APABILA NEGERI SEMBILAN VS PULAU PINANG~


Haha. Hampa mesti pelik kan sebab apa la tiba-tiba mihun sup ni yg di upload. Haha. Ini lah kisah antara dua orang yang merupakan sahabat baik bahkan macam KEMBAR :

Yeahh! ini lah sahabat baik saya, Nora Asyikin bte Sabarin. Admire dia ouh. Dia sangat baik, caring, dan yang paling penting CANTIK ouh! Macam aku muka dia? Tak lah, dulu ye, tapi skrg aku dah chubby dan dia pun, jadi lain suda muka kami dua. ;) 

Describe tentang si Cantik Nora Asyikin : Dilahirkan pada 12 Mei 1992. Anak keenam dari tujuh adik beradik, orang Negeri Sembilan dan sekarang menetap di Batu Kikir. Orang yang sangat touching@feeling lebih kalau ada masalah terasa ni, :P (jgn marah sayanggg, gurau seja, hehe) Dia memang ramai peminat, sangat-sangat. Kalahkan aku. Time form 1, apek pun minat dia ouh. Stylo kan? Haha. Dan dia pandai seyhh. Uitm Kuala Pilah, tapii dia out dari situ sebab kos dia dapat agak PREK!! Dan dia x dak basic pun, mmg patut out, sebab susah nak ketchup nanti. Dan bakal menyambungkan pelajarannya di Politeknik Port Dickson, :D Yeah!! Agogo~ :D Diploma in Accountancy, Caya lah. Spesies aku tadak basic Akaun, tapi dapat kos yg terlibat ACC. Perghhh!!!! Dugaan. Haha. Dan kami bila jumpa ja, ada saja cerita, next week lagi nak jumpa, yea! Aku suka ini. Nak cerita panjang lagi sama dia. Style, ahaks, ;) Dia ni makan pedas kot, aku heran dan pelik, sebab aku tak tahan pedas. Family dia semua makan pedas, apa yg Abah Mak ajaq depa satu family tahan pedas ni? Bagi tips sikit Abah Mak, Haa, Mesti kerut dahi hampa semua yang baca ni kan, Abah Mak tiba-tiba, aku panggil parents dia Abah n Mak, sebab mmg kami macam adik beradik, aku macam anak-anak depa dah. Kalau pi ja rumah depa o rumah kakak Syikin, mmg aku buat macam rumah sendiri, x tau malu kan. Haha. Main hentam ja. Dah aku rapat sangat, tapi dulu form 1 dak la pun, tu pelik bila pindah ja terus rapat. Tak sangka kan, yang x rapat tu la last-last jadi SAHABAT aku. Yang aku tau, la ni aku sayang SYIKIN. 
Sapa-sapa yang rampas dia dari aku, SIAP!! Aku gitau sekali lagi, SIAP!!!

p/s : ilysm sayang aja, jumpa thiss week okay, kita enjoy sakan kat MV nanti, Haha, :D


No comments: