Aja's followers :)

Thursday, October 21, 2010

first meeting bersama byah~ :)

semalam, aku jumpa kawan aku. Kenalan dalam fb n blog, byah. Sangat senang sekali sebab dia ramah, macam aku.  kami sampai x dan nnak habeh cerita la, kejaq masa, sbb tiket wayang aku dah nak dekat, byah sgt cantik, manis je tgk. Adik aku yg darjah 6 pon suka ouh tgk dia. Haa. Dia budak UM, aku UiTM. So, beza cuma iT yg byah x dak. Haha. Dan aku sangat suka jumpa dia. Macam-macam cerita. Sorry byah. Aja x dan nak sembang panjang lagi. Next time ok. Time sama-sama free. Ni ada sikit pics yang sempat di snap kan. 
* byah tinggi sikit, aku kalah buat kali ke berapa dah. huhu.
* byah cantik kan? mata galak. suka~ ^^
* kami kawan internet? sesuai kah? :D
* time aku copy pic ni, aku tiba-tiba perasankan sesuatu, byah mcm aku, senyum x npk gigi. haha. :D
* aku, syikin, byah n dek nina. :)

Seraba sedikit ttg study week aku, macam holiday week ja kan? haha. Kantoi di sini, :D Ok lah, mata dah berat, aku nak stop dulu, :) Jiwa dah kurang nk berblogging mcm dulu, :( Salam.

No comments: