Aja's followers :)

Friday, October 29, 2010

janji tinggal janji.. :(

aku x mau ayat ni langsung! bule? :) 
haa. aku tunaikan janji aku jugak. 
kalau ada prasan aku janji nak upload pic tuk sukaneka NADIIA, baru la aku teringat,
jadi x mau la janji tinggal janji kan? so aku seha nak update jgk hal tu, :D
haa, masa sukan tu, mmg lawak la, aku dgn 5 org lg,
iaitu ; 

MR CAPTAIN : MUHAMMAD AZLAN a.k.a ALAN
MRS CAPTAIN : HAWA HAMITAF a.k.a HAWE
LANUN 1 : FARAH 'AADILA AMER a.k.a DILA
LANUN 2 : SITI HAJAR AISYAH a.k.a AJA
LANUN 3 : AINA a.k.a ISHA

pergh! semua diatur dgn baik, nasib ada tuan dan puan tu, kami bermain dgn baik sekali, :) mmg gempak la sukan tu, lawak, sakit semua ada, sakit tang jatuh tu. huhu. haa. :) nk tgk pics tu? JOM SAKSIKAN!! :D

* dila dan aja, :) dila sweet kan? :) ni b4 main, saja galak nak snap gambaq. :)

* depa ni kembar. p mana mesti depa dua. :) 

* aja, dila, isha dan hawa. ( semua cute kan? :) )

* get ready anak-anak buahku!! ; alan berkata, haha

* alan di depan hawa, tuan dan puan, (depa ni kapel ) hehe, sweet kan? :)

* haha, terjepuk aku tu, punya pulon, :)

* muka habis buruk, haha. mcm apa ja. :)

SUNGGUH! AKU SAYANG DEPA! TAPI, AKU KENA PERGI! KAMPUS NI MCM X SESUAI DGn AKU. :(

No comments: