Aja's followers :)

Wednesday, November 24, 2010

KTM! sesak! :(

semalam time aku otw balik dr Seremban, dalam train. 
memang dahsyat. from Seremban, semua okay,
tapi sampai dkt KL Sentral,
faham-faham la kan.
sesak! dlm train tu ya rabbi.
tension aku. nasib naik dgn abah n adk wan, aku peluk depa ja tapa.
kalau aku sorg ja, mcm mana la nak himpit2.
:( Alhamdulillah, semua okay. dan.
cerita lawak dlm KTM balik KL.
Haha. ada org gilak mari!
India. punya la lawak nya.
apa dia ingat htr p Bukit Jalil ka train tu.
Mabuk rupanya.
mcm2 aksi dia. haha. aku ketaq gila.
ayat kursi yg dapat aku bacakan spnjang aku npk org gila tu.
harap semua selamat.
apa dia tanya semua diam je.
dan nasib sorang laki ni layan dia,
dan dia pun turun.
entah mana hala tuju dia. :)
Gasak lah dia. Janji semua dlm train selamat. :)

No comments: