Aja's followers :)

Thursday, January 27, 2011

BEN ASHAARI BLOG :)


salam sejahtera dan salam satu Malaysia.
Assalamualaikum wbt.
saja jalan-jalan tadi, dandan tertengok dekat blog Ben Ashaari ini,
entry ni.. haa, apa lagi? dengan serta merta tangan memainkan peranan.
:)

okay lah, mulakan dahulu.
dalam sehari tengok keadaan la, kalau selalu, selalu jugak,
hehe, tapi kalau sibuk, x sangat. on FB atas dasar, saja.
dan lappy kadang-kadang dibiarkan sahaja di meja study.
jadi, kalau paling dahsyat pun, sehari saya pernah post,
4 kali. itu yang paling max. 
:)
jumlah entry, sebab baru lagi dalam dunia blogger, start bulan 8 last year.
sebab terpengaruh dengan roomate saya. hehe.
plus, saya banyak masalah. selalu blog ini jadi teman.
hmmmm....
:(
entry x la banyak mana, setakat sekarang 154 entries sahaja.
banyak yang telah dipadam atas dasar tertentu.
sikit ja kan? x apa la, saya budak baru belajar.
:)

kenapa berminat? ini kerana, saya suka apabila seseorang meletakkan saya di dalam bog list dia, terasa seperti satu penghargaan. kenapa penghargaan? sebab, setiap kali post saya, si pemblog yang meletakkan saya di blog list nya akan perhatikan saya dahulu di situ, :) 
"budak ni update apa la ni" 
haa, macam itu lah. :) 
terasa dihargai macam itu. entahlah, lain-lain orang lain-lain pendapat. :)

blog popular? ya ALLAH. bukan mengejar POPULARITI. saya hanya ada blog untuk meluahkan perasaan, dan berkongsi cerita. jadi, kalau ramai yang follow aja. dan ikuti perkembangan aja, insyaALLAH, akan ada byk cerita yang bakal disharing. 

s e k i a n . terima kasih abg ben. :)

~aja radzi~

4 comments:

Anonymous said...

Hek.. Suka. Singgah dr blog abang Ben.. Yala, kita menulis bukan kerana nama, kan?^^,

sitihajaraisyahmdradzi said...

sayang : apa yang awak suka ? :) thanks 4 visiting. :) yeap, xpernah sebab itu <3. kita sama kan? :)

Anonymous said...

Suka entri awk ni..^^,

sitihajaraisyahmdradzi said...

kenapa awak suke? :)