Aja's followers :)

Sunday, January 30, 2011

doakan mereka di Egpyt baik-baik saja. :'(

"Di tempat saya Mansoura, people got killed on the streets, houses are getting robbed and they are aiming to attack Malaysian students. There are about 6000 prisoners on the streets! Pelajar kita di Alexandria dirogol, airport dibakar dan anggota polis tidak lagi menjalankan tugas mereka."


what??!! alexandria? hmm. plz, tolong lah jgn jadi apa-apa dekat kawan-kawan saya di sana, seha, mimi, alya, juby, nad dan yang lain-lain. :( korang di sana hati-hati, semalam dapat mesej yg semua budak perempuan dekat asrama MARA, kan? ada pegawai jaga kan? hope everythng will be fine soon. kalau dah gamak teruk sangat, balik la Msia. risau je, yang budak lelaki pulak, dekat rumah masing-masing. contoh budak Mindef, hmm. sampai x tidur katanya jaga malam, takut orang pecah masuk. ya ALLAH, selamatkanlah mereka di Alexandria, aku mohon sgt. janganlah jadi apa-apa dekat mereka, baik di Cairo, Mansoura dan memana je la. :( aku nak semua selamat. tolong. jaga diri korang baik-baik. :'( hanya ini yang mampu aku buat dr jauh. apapun, yg perempuan tu, janganlah sampai rogol semua tu, :( hope korang selamat di asrama tu, ada pegawai yang jaga hope semua akan okay. :( 


Kita memohon supaya kerajaan Malaysia memandang serius hal ini. Bukan sahaja di Mansoura, malah di seluruh Mesir keselamatan rakyat kita terancam.


p/s ; hati ini, tolong sedap-sedap saja ye. :( airport alex terbakar, ya ALLAH. macam mana mereka nak balik? hmmm...

8 comments:

Nurul Ain Najwa binti Azam said...

hopefully they all safe...im so worrying of some my frenz there espcly in alexndria...juz pray for them:)

sitihajaraisyahmdradzi said...

ain najwa : hope so, :( lets pray for them, :( ea?

A.I.N said...

risau dgn keadaan diorg disana, semoga Allah melindungi mereka...Aminnn.....

sitihajaraisyahmdradzi said...

aminnn. :(

EmanTheHalia said...

yup hanye mampu berdoa.. =(

Zuwairi said...

sama2 kita doakan

sitihajaraisyahmdradzi said...

:( saya risau. :(

Miss.Anis said...

follow kite balik k..heee~~~~