Aja's followers :)

Tuesday, February 8, 2011

aku tidak hairan

sekali lagi aku cakap.
kebenaran sentiasa di pihak yang benar.
kalau semua orang mempercayai dusta berita itu.
fitnahnya berita itu.
silakan.
masing-masing ada hak.
jadi, aku tidak akan berkata apa-apa.
selagi diri ini masih suci dari ayat yang kurang ajar,
menjaga kesopanan berkata-kata,
tidak mencari pasal dengan org lain,
menjaga adab perlakuan dengan semua.
Allah ada dengan orang yang sebegitu.
siapa yang lebih mengetahui aku, hanya lah Dia.
ingat, hidup ini terlampau mengejar POPULARITI.
jangan ingat POPULARITI itu akan berkekalan.
orang akan hormat kita kalau kita hormat orang.
orang yang bersalah dia sendiri yang akan melatah.
sedangkan aku dan yang lain hanya diamkan diri.
wallahua'lam.
manusia sebegitu tidak patut dihormati.
dari segi ayat dia, orang boleh menilai.
kita pandai untuk buat keputusan yang baik.
syukran ya ALLAH.
kerana aku berada di pihak yang benar.
hati seorang ibu dilukai, yang dicaci, oleh insan yang x bermaruah.
akan ada balasannya nanti.
jangan bercakap pasal Tuhan, Allah.
kalau Allah sendiri tidak menjaga dirimu dari kecelakaan.
teruskanlah fitnah itu. kerana akan ku dapat pahala itu.
Allah sentiasa ada dengan orang yang teraniaya.
wallahua'lam.


p/s : sabar kepada semua yang aja maksudkan.

7 comments:

Farah Inaz said...

dah bc dah. sedih, etrkejut :'( hiba. :(
sabar ye aja dan semua.......

LILLUVZ said...

aja nyanyi je camni " aku x heran, aku x heran, aku x heran" ( nyanyi cam lagu Amy search "aku x bosan) ala x payah sedih2 la..aja kan org bijak pandai..orang bijak pandai x kan cepat melatah & emo..orang bijak pandai tu kuat semangatnya walau apa jua dugaan melanda..difitnah ke apa tetap kuat dan sentiasa tersenyum.. Allah tu Maha Besar & Maha Mengetahui. =)

~THE ONE WHO LOVES ME FOR WHO I AM~ :) said...

hmmmm. okay kakak.
x apa. nampaknya blog saya makin ramai yg view ni, adoiii...
masalah kan??

~THE ONE WHO LOVES ME FOR WHO I AM~ :) said...

baik kakak. sokong kakak farah.
x apa, aja x melatah apa2, kutuk yg aja dapat.
aja boleh senyum, dan tegur lagi.
berani krn benar, tkut krn salah.
kan? :)

LILLUVZ said...

make it private and via invitation je senang..kalau da ramai sangat stalker ;)

~THE ONE WHO LOVES ME FOR WHO I AM~ :) said...

x apa la, malas nak melayan mereka yang geng2 stalker ni, x aman nanti. bukan aja nak kepopulariti pun . :)

komander rendah muda faidiey said...

hihihih