Aja's followers :)

Monday, February 7, 2011

tadi aku termenung, aku merenung semuanya.
lantas ingatanku teringat kisah lara dulu kala.
macam mana semua itu ku ingatkan semula?
bila lagu Menyesal dimainkan, aku terus teringat kisah dulu.
walaupun lagu ini tiada kaitan dengan kisahku,
entah mengapa aku sukakan lagu dan lirik lagu ini.
sedih, pilu, sebak, dan yang penting, LARA.
bagaimana mereka yang ada kaitan dengan lagu ini,
terima seadanya? susahnya. 
:'(
aku harap sangat dijauhkan dari ini semua.
:(

semula ku tak yakin
kau lakukan ini padaku
meski di hati merasa
kau berubah saat kau mengenal dia


bila cinta tak lagi untukku
bila hati tak lagi padaku
mengapa harus dia yang merebut dirimu

bila aku tak baik untukmu
dan bila dia bahagia dirimu
aku kan pergi meski hati tak akan rela

* terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu.




p/s : tabah ya teman-teman yang mempunyai jalan cerita macam lagu ini. :)



1 comment:

anizsDANbintang... said...

kadang2 kita akan ditemukan dgn org yg salah sblm dtg yg terbaik =)