Aja's followers :)

Sunday, April 10, 2011

hargailah orang yang tersayang!

salaam.
entri kali ni aku nak cakap pasal penghargaan.
ok stop!
bila kita dah cuba buat sesuatu untuk seseorang, tolonglah ikhlas menerima.
at least, you say thank you, then you bye. ok lah kan.
ini tidak. titik pun thank you ehh?
terima kasih la pakcik! memang itu saya nak.
yes. hubungan x di FB, MySpace, Friendster etc. semata-mata.
tapi at least, untung la ada orang yang menghargai kenangan korang.
sampai update hal tu tetiba.
tup tup. x de nak ckp pape. ye. memang.
memang dia xde perasaan terasa pakcik.
dia kan sok sabar bagai kan.
ehh! pakcik yang baik hati, saya tegaskan dkt sini ;

"orang tu dah banyak bersabar dengan awak, tolong lah hargai dia, jangan fikir diri sendiri punya sakit, penat je, dia tunggu awak tiap-tiap masa. hargai lah ye. jangan sampai dah hilang nanti, baru tangisi. ingatlah bila dia ada sekarang ni, okay pakcik?"

ok thankyou, bye.

p/s : kepada yang terasa hati, i apologize you sangat! leave me alone. sorry. banyak lagi masalah saya nak fikir. saya nak final dan i guess you lagi la banyak masalah. so, just go away for a while. jadilah ketua yang baik, terima kasih. :)

3 comments:

Anonymous said...

aja,kenapa nie ?? =')

Anonymous said...

dah tahu brtanya pulaa. sapo lagi kalau x kwn kita tuh.

Anonymous said...

='(((((