Aja's followers :)

Tuesday, July 5, 2011

kini aku sepi.

mengenangkan semuanya, aku lemah. aku jatuh. tetapi apakan daya. inilah kehidupan. inilah yang akan membuat aku sendiri lebih matang. aku tertarik dengan ayat ini ;

Sedarkah kita, terpikirkah oleh kita? Mengapa Allah SWT menguji kita dengan seseorang yang kita sayang pergi dari hidup kita? Sekarang memang kita hanya mampu bersedih dan menangis untuk menjawabnya, tetapi kelak satu jawapan akan datang dan membuat kita sangat bersyukur kerana itu telah terjadi. Allah tidak menguji kalau kita tidak mampu menerima ujian itu. Semoga hari mendatang akan lebih baik dari semalam. Aminnn.

sebenarnya itu status facebook aku. ingatlah, setiap ujian, dugaan pasti ada hikmahnya. kuat Aja! Aja Aja Fighting!

p/s : thanks, @NoraAsyikinSabarin. sememangnya kamu yang terbaik! Iloveyousomuchbestie! 

No comments: