Aja's followers :)

Tuesday, November 15, 2011

Hati Terluka

Assalamualaikum. Dah lama x update belog sbb apa? Mokcik baru keluar wad je ni. Selama sembilan hari berada dalam wad. Kesian mokcik. :'( Okay lah. Entri ni pasal hati terluka. Memang entri aku semua pasal lara segala saja. HAHA! -.-'

Bukan apa, terasa dengan something ni. Hmmm. Nak kata aku ni cepat touching, takdenyeee derrr nak touching segala. Cuma, sensitif tu ada saja la. Tetambah bila aku terasa hati dgn perangai orang yang aku sayang. Tapi nak buek camne nye? Dah nak jadi nak kata apa lagi en? Lupakan dan buang dalam peti sampah sudah. Cumanya, aku cukup x suka la bila orang beriya-iya mencadang dan plan semua, tetiba tak jadi. Tetiba ubah fikiran. Tetiba cakap lain. Dulu lain sekarang lain. Apakah? Dah hebak sangat ke mainkan perasaan beriya-iya orang? Fikir-Fikirkan dan Selamat Beramal. Yang aku nak cakap, aku terasa gila sekarang ni dengan someone. Siapa? Simpan dalam hati saja. Orang boleh pendam apa dia rasa takkan kita x boleh? Give and take. LOL! (Tetibe)

p/s : Cik Aja Lara (buat masa sekarang) terasa gila dengan awak! Bubye! :') Hope happy sokmo la dengan impian baru dan rancangan yang baru. Happy Progressing!

No comments: