Aja's followers :)

Monday, August 23, 2010

aku sayang+cinta dia..

aku sayang dia..aku x boleh tipu KENYATAAN ini!memang au dah GILA!!
GILA dgn AMIR HAKIMI BIN MOHD SALLEH..insan yang bertakhta di hati aku..aku SANGAT SAYANGKAN dia..DIA lah yang bagi aku kekuatan tempuh dugaan dan ujian yang mendatang..TAPI..............
sampai bil hubungan ini akan bertahan?YA ALLAH!!aku nak hubungan ini berkekalan selama-lamanya..aku nak CINTA ini direstui oleh keluarga masing-masing dan DIREDHAI oleh-Mu YA ALLAH...macam dalam GAMBAR ini.. :)



SWEET tak? :) ini la MAHMS a.k.a MUHAMMAD AMIR HAKIMI BIN MOHD SALLEH.. :)

Aku harap sangat aku tabah dengan ujian yg mendatang..aku sayangkan hubungan yang telah lama ini..walau macam mana pun, biar lah apa org nak kata, aku tetap sayang dia.. Memang dugaan tinggi sangat2 sebab dia kat MESIR..aku MALAYSIA..tapi..kepercayaan itu penting..cukuplah!!aku nak berubah untuk dia..Mana aku yg dulu?yang sangat2 lain..cara aku sejak dua menjak ni lain..entahla..TERPENGARUH??!!

TIDAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ya allah..walau macam manapun, kami jauh mana pun..

HATI KAMI TETAP SATU..JAUH DI MATA TAPI DEKAT DI HATI.. 


 :

ILYSM MAHMS.. :)

No comments: