Aja's followers :)

Tuesday, August 17, 2010

~SAYA sudah LETIH dengan ragam ORANG~ :(


PENAT!LETIH!

Hari ni je..pagi-pagi lagi dah ada masalah..entahla apa salah aku??aku sendiri pun tak tahu.. :(
Mangsa keadaan kot..hingga aku dah jadi x suka dgn situasi ni..rupa-rupanya..kenangan PLKN terjadi kembali..bilalah aku nak jumpa kawan yg okay je??kalau x masam dgn kawan2 boleh tak?even sape betul or salah pun?hm..kalau mcm aku boleh aje diam2..n jln kedepan tanpa pandang kebelakang..buat cmtu sudah lah..kenapa muka pun kena main peranan??masam2..dah tu org tunggu dia,dia tgglkan org..isk..aku x gamak nak gaduh-gaduh..sbb aku RESPEK kawan-kawan aku..tapi dah jadi macam ni??siapa yg x respek siapa?

SUMPAH!!!aku x boleh memahami pun semua ini..even aku ada masalah..aku akan jalan sorang2 tanpa masam2 muka dgn kawan-kawan aku...kalau iye pun,tegur lah..hurm....YA ALLAH..bulan yg mulia ini,tolonglah....aku nak semua macam dulu..tapi aku masih TERASA dgn dia..TERASAKAH??
Agak lah..aku bukan kasar orgnye...

"F,aja nak mtk maaf..tp hati ni masih terasa..give me a time..then i will be okay..as long as u can wait for me dear...i will be okay later..no need to worry..I LOVE YOU TOO sygs..aja syg semua kawan-kawan aja..aja mtk maaf selama dkt sini kalau aja ade wat salah..tapi..kamu kena ingat F,semua org pun ade masalah..not only youuuu...but...everyone in tis WORLD have their own probs too.."

aja diam je kalau ade masalah..and i will jalan ke depan kalau i ade masalah..x pernah tarik2 muka dgn korang..kena jgk fikir perasaan org..lain-lain org lain2 perangai..apapun, IT'S OKAY.. :) just take time to recover all **m* things..NO WORRY..

-KAMU TETAP KAWAN SAYA SELAMA_LAMANYA-



I LOVE YOU SO MUCH KAWAN... :)
tamaw sedih-sedih naa..nanti dah x comel.. :(

No comments: