Aja's followers :)

Saturday, September 11, 2010

Eid 2010 :)

Kat sini aku ada sedikit foto yg telah di-snap melalui K770i aku. :) Hari raya yg sgt meriah ke? X lah. Sedang-sedang aja. :) 1st sekali, pagi raya tu, aku sempat tangkap pic dgn abah n adik aku.

Sebab nya kami bertiga, mak n gmie raya kat Kedah dan dekwan melewaq ja keja dia. Hehe, Mak raya Kedah sebab? Yela kan, mak rindu nak raya sana. Kami yg besaq ni tamaw raya Kedah sbb Penang best lagi. Dan dapat kumpul byk duit sebab sepupu sepapat raai belaka. Sorang hulur RM10, kalau 10orang, tak ka seratus ringgit. Wow! :O Sgt banyak. 18thn pun ada lagi yang nk sedekahkan kat aku kan. ;) So, aku sgt suka raya di Penang, :D

Juadah raya pulak. macam-macam. Tapi aku sempat snap bpa pic ja. :(



* ini namanya Koew Teow Teng. Sangat sedap! Abah yg buat. :)



                                        
* ni kerepek bayam. Sedap. Saya suka. :) 

Yg juadah itu jela yg sempat snap. Yg lain, x sempat. :( Tutup hal juadah, hal lain pulak skg ni. :)

Ni hal bila balik Kedah, jumpa mak dan ramai lagi, Sangat seronok! Mak ada, Mak Tok ada, Pak Long ada, Mak Long ada, anak-anak mereka ada, Pak Lang ada n Maksu. :) Best!  :D

*mak dgn anak sdara nya. :)

*mak tok dgn aja. :)

* aja dgn budak yg comel (bang chik)

* dgn nina, adikku. :)

Itu je entry utk kali ni, semoga bertemu lagi di entry yg akan datang. :)

No comments: