Aja's followers :)

Saturday, September 11, 2010

malam yang dingin




di malam yang dingin dan sunyi

terkenang daku kisah percintaan ini

manisnya amat terasa

tapi, pahitnya lagi terasa

hati ini, bagaikan si pungguk yg rindukan bulannya

aku merindui si dia tapi hakikatnya

selagi dia bukan untuk aku, bukan hak aku

selagi itulah aku harus bersabar

mengharap keajaiban akan berlaku satu hari nanti

aku rindu semua yang dulu

andai aku boleh putarkan masa itu

alangkah indahnya

melangkah dengan penuh keasyikan cinta ini

aku pasrah!

aku rela!

ada hikmah untuk semua ini

aku redha dan menanti apa jawapannya

di kemudian hari nanti

aku harap dunia ini

akan terus berwarna ceria seperti sekarang

HIJAU, BIRU yang menenangkan jiwa

aku suka! :) 


nurkilan ;
sitihajaraisyahmdradzi a.k.a Aja Amir


No comments: