Aja's followers :)

Wednesday, September 15, 2010

love.love.love.


Kenangan yang terindah untuk aku. Aku sayang semua ni. TQ awak. Saya akan jaga barang-barang awak mcm dulu jgk. Saya akan selalu ingat awak. Walaupun kita dah x macam dulu lagi. :) Kita buat demi hubungan ni kan. Dan semua orang. TQ awak. Saya sayang awak. Tapi mungkin sekarang kita perlu macam ni dulu, bila masa dah tiba, kita akan bertemu jgk nnt. Saya tau kita dua kuat dgn ujian ini. KUAT sangat. :D Saya sayang awak. Tapi, kita lebih sayangkan 'mereka' bukan? Jadi, cinta perlukan pengorbanan. Buat beberapa ketika, dan bila semuanya dah okay, insyaAllah. ada jodoh x kemana. Yang penting hati kita. Kenangan terakhir keluar dgn awak x kan saya lupakan. Adik : kakak syg adik. Jaga diri. Tgk teddy tu ingat kak aja tau. :D





Dan yang paling penting. 20.08.2008 ;



Bahagia mengenali anda, MAHMS. :) Jumpa lagi pada lain tahun. :) insyaAllah. Ada jodoh x ke mana. :) Janji sekarang kita berubah. :)

No comments: