Aja's followers :)

Thursday, September 16, 2010

satu.dua.tiga.

1.2.3

Aku di titik permulaan yang baru. Aku akan jalani semua ini macam biasa. Aku sayang dia. Aku sayang semua orang yang menyayangi aku. Belajar dari kesilapan yang lalu. Andai aku boeh putar masa, alangkah indahnya. Tapi semua itu mustahil. :) Aku berpijak di atas bumi yang nyata. Dan oleh itu, aku perlu sedar yang aku sekarang dalam proses mematangkan diri aku jugak. Bukan mudah hadapi benda ni, tapi aku akan jadi yang terbaik. Untuk mak, abah, adik-adik, Amir, ibu Amir, abah Amir, adik-adik Amir. Tapi, semua ni makan masa. Aku kena tunggu. Sabar lah Aja. Kesabaran akan membuahkan hasil yg baik ke depan ni. Aku kena kuat! 

MAHMS, sha syg awak. Sangat-sangat. Sampai detik ini, sha masih sayangkan awak, dan sayang itu akan kekal sampai sha mati. Nak x nak, sha akan kembali dekat pencipta kita jgk kan awak. Dan bukan saja sha, malah semua makhluk-Nya. Sha nak dekatkan diri dulu dgn Allah. Dan dengan itu, insya Allah. Semuanya akan baik kedepan ni. Mungkin ujian buat kita. Kita kena kuat. :) Tau? :D




Saya sayang Amir Hakimi sangat-sangat. Ya Allah. Engkau yang Maha Mendengar dan Mengetahui apa yang aku rasa saat ini. Maafkan semua dosa aku yang lepas ya Allah. Kerana mulut orang semua ini berlaku. Engkau tunjukkanlah kebenaran ke depan ni ya Allah, ya Rahman, ya Karim. Aminnn..Yarobbal..a'lamin.....

No comments: