Aja's followers :)

Sunday, September 5, 2010

mood raya :)

  Wah!! Alhamdulilllah. Aku dah sampai Penang. Dan suasana dia, wah! sangat seronok. Akhirnya, aku dapat jumpa sanak saudara aku. :) Sayang depa. Tadi aku main mercun, tapi pic aku x dak. Sbb aku depan rumah, so pic tu kiranya aku x tutup sikit aurat aku, mkud aku baju aku sleeve yg pndek, x manis la kan, so pic sepupu aku ja yg aku ada. :)

Tadi Si Pelita sudah berjumpa dgn aku. Rindu Si Pelita. :( Jumpa dah pun dia. Dgn Si Mercun sekali. :P                                  


* Si pelita yang cantik cahayanya. :)

Dan aku jugak sempat snap sepupu sepapat aku punya pic. :) Ada sikit pic depa. Rindu depa semua. Dapat pun lepaskan rindu ni. :)


* Sepupu aku yang baik2. :)


* Si Pelita dan sepupu semua. :)

Ni je entry aku kali ni, sbb aku nak tido dah X cukup tidur sebenarnya. :( Wassalam. :)

No comments: