Aja's followers :)

Sunday, October 31, 2010

apakah itu gastrik?

gastrik itu adalah satu penyakit, macam angin badan un ada.
bukan angin ahmar tau? :P haha. okok. aku serius. tak, tadi aku gastrik.
time akaun paper pulak tu, apa lagi.
nak pitam suma ada. tekanan-tekanan.
aku rasa angin satu badan, nak menyebai ja rasa.
tapi sebab aku respek kawan-kawan aku, jadi aku x jadi bebai.
baik kan aku? (: 
okay! disebabkan aku gastrik ni, aku tak makan seharian.
gila kan? sehari aku tak makan. bukan sehari, tapi tiga hari.
tau tiga kan? 3? kenal kan? hehe, aku tau hampa pandai. :)
bukan aku saja tak makan, tapi aku memang mati selera nak makan.
sebab aku demam dan tak sihat sama. bukan takat demam.
tapi macam-macam lagi, wey! aku makan tadi dah.
mak. kakak dah makan, mak jgn risau na. kakak paksa jugak-jugak makan.
sebab sayang mak abah adik-adik. *wink* *wink* ;)
ok, nak tau tadi makan apa? jeng-jeng-jeng!! 
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
* nasi goreng ayam bersama roti telur. haha. melantak kan? :)

haa. mak, no worry tau. kakak hentam banyak benda dah tadi. hehe. i love you mom! :*
sedap lah roti dia, nasi dia sedap, tapi aku tapau, dan sambil makanmakan time berblogging, hehe.
tapi kan, kenyang. banyak sangat. duit pun banyak habis. nasi dia RM5.50 dan roti dia RM1.70, dahsyat kan? dok Segamat ja kot. tapi, puas hati jugak lah. :) sebab gastrik aku dah baik, tadi pun aunty dah macam marah. sorry aunty, aja memang degil kan? byah dah pesan jgn degil-degil, makan ubat, tapi aja? sorry jgk byah. ily. :)
okay lah, saya mau siram dahulu, dah malam ni, hah! gasak saja lah. :D
daa-daa. ;)

No comments: