Aja's followers :)

Sunday, October 31, 2010




ok, first of all, keju atau cheese, memang best kan? dia mmg sedap. mesti hampa hairan apa la pulak keju tibatiba ni, haha. tapi ini memang fakta. perempuan macam keju? sebab...................

sabaq sat, panjang lagi aku nak cerita, bukan apa, jgn pikiaq sebab perempuan ni semua kebanyakkannya suka keju. memang la jugak suka, tapi segelintir tidak. so, apa yang aku nak sampaikan, perempuan ibarat keju. tau kan keju? sedap dan menggemukkan, aku x suka sangat. betul, tak tipu. :) sebab tu aku kurus, kurus kah? hahaha. :D perasan lah aja oii.. ;) 

see! aku saja ubah topik, malas aku nak cerita lagi, biar hampa yang baca tertanya-tanya. hehe. ;)

okay, lelaki ibarat tikus. tau jugak tikus kan? atau nak tunjuk? hehe. baik la. aku tunjuk la jugak apa itu cheese dan apa itu tikus, satgi hampa ada yang x tau, naya jugak tu. :P 


 

hahaha, okay, alkisahnya. perasan tak bila hampa jalan-jalan kat memana, mesti ada ja tikus. Malaysia macam popular dgn tikus ja kan sekarang ni, haha. bukan apa, sat2, "cetcet", tapi ni bukan sebarang tikus, tapi tikus yang ada perasaan nak bercinta, haha. :D yang perempuan pula macam keju, pantang tikus nampak, nak ja dia. haa. oleh itu, lelaki yang sering mengorat perempuan di tepi jalan diibaratkan sebagai seekor tikus yang nakkan keju iaitu perempuan. s e k i a n. 

* tidak melibatkan sesiapa yang hidup atau pun yang telah mati, :) maaf, ini hanya suka-suka, dan jika ada keterlaluan di manamana maafkan saya, terima kasih. (:

No comments: