Aja's followers :)

Saturday, December 25, 2010

award untuk kakak saya 'FARAH INAZ KHAIRUZZAMAN'


gambar di atas merupakan kakak angkat saya. nama diberi Farah Inaz Khairuzzaman. 
dan dia merupakan anak kepada mama, kalau korang ada perasan entry pasal 
"mak, mama, umi dan ibu."
korang sure tau sapa mama, kakak anak sulung mama. sekarang tengah belajar di India, aku pun x pernah jumpa lagi, cuma pernah skype dan ym sahaja. tapi aku akan jumpak dia March nanti, insyaAllah kalau dipanjangkan umur. (: suka lah sangat aku, sebab selalu aku ceritera sama kakak. kakak pun macam mama, sangat baik! saya suka. okay, sebab musabab saya bagi award dekat kakak, :D jeng..jeng..jeng...

"kakak berjaya menghabiskan semua entry saya di dalam blog, dahsyatnya. sebab saya memang tak sangka ada jugak orang nak baca blog saya yang x cantik macam blog orang lain. cuma, semua penuh pasal diri saya, itu pun dah ada yang di delete atas sebab tertentu, kan kakak? kakak je yang tau kan sebab apa. :( dah. x nak sedih-sedih. :D aja nak ucapkan bebanyak terima kasih ye akak, sebab habiskan semua entry untuk aja. love you more! <3, dan banyak temankan aja bila aja sedih, suka, duka, lara terutamanya. :) TQ kakak! harap hubungan kita akan berkekalan selama-lamanya. InsyaAllah. sayang kakak sangat-sangat. (:"

p/s : banyak lagi entry yg belum siap, nanti lah aja bagi nina adik wan, najmi, kakak, nabil, izzat, fira semua tengok. nak taip panjang sangat. :( slow-slow ya. ok, aja syg semua. (: salam sayang. (:

s e k i a n

No comments: