Aja's followers :)

Tuesday, December 7, 2010

beauty lies on the eye of the beholder. :)

kecantikan terletak pada mata yang melihatnya.


betul kan ayat ini? saya x mampu comment di tempat itu, tetapi di blog yang boleh saya comment pun walaupun tempat itu sentiasa saya belek-belek, tapi sekarang, saya dah janji takkan kacau nya lagi. (: jadi, apa yang boleh saya comment, memang betul apa yang awak cakap. tapi, andai dah berjumpa dengan 'the beauty' tu, tahniah ye awak! (: saya tumpang gembira, saya boleh act saya ini cool, relax, tapi? hehe. faham-faham jela ye. (: apapun. saya suka quote yang tu, " beauty lies on the eye of the beholder" (: suka n agreed sangat! semoga kecantikan seseorang itu berkekalan di matanya. (: aminnnnn...


p/s : saya suka gila quote ini, kecantikan terletak pada mata yang melihatnya. :D 

No comments: