Aja's followers :)

Sunday, December 26, 2010

HOT LA KATAKANNN..

kenapa org suka pakai ayat HOT ini ehh?? 
tertanya-tanya aku. pelik. dan sakit.
entahlah. aku pun x tau.
ayat ni macam pujian, tapi dalam masa yang sama,
macam perli pun ada. sakit ouh kena perli. kan?
sapa yang suka kena perli? sapa pun x suka.
ish. entahlah. aku pun x tau kenapa semua suka pakai ayat ni,
agaknya memang trend orang sekarang kot. (:
tapi aku kurang gemar ayat ni, walaupun aku kadang-kadang guna ayat ni.
tapi niat aku, ayat aku x arah ke perli.
betul. x pernah nak perli-perli.
:)
cuma rasa ayat ini orang suka pakai time nak perli-perli lah.
sesetengah tu, macam ayat ni, " HOT LA KATAKANNN"
pedih sangat tu. aku pun x tau samaada pujian atau perli.
apa pendapat korg?
unsur pujian dan perlian.
*NO COMMENT*
x apa la. apa-apa jela. 
aku pun dah pening apa aku sewel hari ni. :P
*cuma aku tak tau apa aku nak update*
thats y jadi mcm ni.. 
:) ok lah, salam sayang semua.
bye-bye~ (:

s e k i a n

No comments: