Aja's followers :)

Wednesday, December 15, 2010

jom join nak tak? "GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL"


assalamualaikum w.b.t

tadi, aku tengok entry kawan aku, bahiyah a.k.a byah yang tag aku, apa yang dia tag? contest ni la, sebenarnya, aku baru first time join benda-benda macam ni, x apa la, isi masa lapang. (: best jugak rasanya, (: hehe, okay lah, dia punya owner blog dia(MR), seseorang yang aku dapat rasakan pemurah hati sangat sebab gift yang dia tawarkan, agak dahsyat, IPOD pulak tu, kalau bagi duit dkt aku, aku memang nak beli jugak, tapi sebab aku x la berduit mana sgt nak beli semua benda-benda ni, sebab aku masih pelajar. bukan bekerja. (: cuma, yang ada, keinginan untuk mempunyai benda yang mahal-mahal ni, sedikit. (: sebab aku student, mana mampu beli benda macam ni lagi, kalau ada kerja, x apa. (: banyak lagi benda aku nak kena beli. abah dan mak bukannya x mampu, mampu, cumanya benda tu macam membazir kan? sebab aku ni, depa nak tampung study lagi, macam-macam lagi. pengorbanan mak abah yang x kan aku lupakan. syg mak abah. (: iklan sebentar, :) sambungan, owner yang aku dapat rasakan pemurah hati sangat tu, ialah seorang lelaki, for sure kan. ;) nama yang dia nak kita panggil dia, Mr Cool Cool kena tenang, jadi aku tagged biru sebagai maksud ke'cool'an itu, :) okay, Mr Cool ada bagi cara-cara nak join contest ni, tapi aku ulang la kot sikit, sebab nanti senang sikit untuk yang teringin nak join. (: 

1. bukak ja blog Mr Cool, terus click FOLLOW.
2. pi dekat exchange link, lepas tu letak link blogspot hampa, dan ingat nombor giliran tu tau.
3. share ja yang untuk facebook tu, pastikan angka giliran tau! (:

4. buat satu entry yang menarik dan the bomb tau, then letakkan title "GIVE AWAY IPOD SHUFFLE DARI MR COOL" dan make sure banner contest tu di atas. (: .
5. tag sekurang-kurangnya lima kawan atau lebih.

6. pastikan hampa letakkan link dari siapa hampa tau contest ni yang tag hampa tu. 
7. dah habis buat semua, taip pun dah habis, hampa publish dan ambik link post pasal contest ni, comment dkt blog Mr Cool dan lepas tu, terus letak link post pasal contest IPOD sekali tau. htr dkt Mr Cool. (if got any problems, email Mr Cool ;mrcoolismeor[@]gmail.com.

8. kalau nak hadiah spesel, email no giliran exchange link tadi dan no hampa yang dah share tu dkt Mr Cool. email yang sama.

9. then, pemenang nanti Mr Cool pilih lah. sapa yang entry terbaik dan referrer terbanyak. (:
10. sapa follower yang ke 1010 akan dapat hadiah misteri. Mr Cool nak bagi. (: bukan aja. hehe. ;)
11. last sekali,WARGANEGARA sahaja! yang menetap di MALAYSIA.

then, aku nak tag kenalan yang aku rasa nak, (:







Alhamdulillah, tahniah untuk aku berjaya menaip semua nh. (: apapun, contest nh yang terbaik! enjoy menaip. ;) walaupun dah pukul 4.50pagi, (: sekarang ni, aku berserah. tawakal. macam aku kata entry sebelum ni, DUIT.
D-doa
U-usaha
I-ikhtiar
T-tawakal

Jadi, aku tawakal kepada Allah, ada rezeki, ada. kalau xdak rezeki, lain kali cuba lagi. 

p/s : aku baru first time join. apa aku taip x tau la. kepada Mr Cool, saya doakan anda membuat pilihan yang terbaik! InsyaAllah, semoga Allah memberkati hidup anda, Mr Cool. Maaf andai entry saya macam pening untuk difahami. salam percubaan. (:

s e k i a n 
  

No comments: