Aja's followers :)

Wednesday, December 15, 2010

pegawai kesihatan VS bomba

salam sejahtera lagi gembira ya semua readers aja!
okay. malam ni saja bosan-bosan, duduk termenung mengadap facebook, lama-lama jadi bosan jugak,
jadi aja nak cerita sikit-sikit tentang tajuk yang tergalak nak letak kat topic di atas tu. (:
hehe. okay, apa kena la kan hidup saya di rumah balik cuti sem ni..
ada je benda yang berlaku, kalau kat Segamat, sepi pulak, kalau kat rumah,
adusshhh. macam-macam jadi. ada yang lawak, sedih, penin la saya memikirkan hal ini.
tapi, enjoy dok rumah lagi. :D hahaha.
okay-okay, macam nh ceritera yang berlaku di rumah aku.
kan baru-baru ni adik nina dengue, then. semalam pegawai kesihatan mai rumah aku,
keja depa apa lagi, bawak orang bertopeng yang memegang senapang besar untuk menyemboq. haha.
sessi menyembur berjalan seperti biasa, sampai masuk rumah kot. hahaha.
yang x boleh tahan, bau dia, ya rabbi. busuk. sesak nafas kot.
cerita pasal semboq-semboq ni, tetiba aku teringat roomate aku kat bilik dulu,
KAK AINI YANG COMEL, sebab ada satu masa, depa mai semboq, then. 
aku n kak aini x mau keluaq, aku dgn bangganya menunjukkan kehebatan aku sebagai mahasiswi UiTM JOHOR dengan, hehehe. meletakkan mecha punya mummy dkt celah bawah pintu, sebab x nak asap tu masuk bilik, mentang-mentang besaq si mummy mecha ni, aku main-main plak kan, hehe. kemudian, mummy mecha terbang kot, sebab asap tu tolak dia, terbang dia. hahahaha. apalah, besaq saja kan. ;)
nak tgk x besaq mana... haaa!! besaq ni... :P
kan? besaq kan? haha. sedap kot hug mummy ni. (: sayang dia.ok. tutup bab semboq ni untuk semalam. ni hal BOMBA pulak. haha. nak tau x? tadi pukul 9mlm, rumah aku didatangi bomba? alasan ; ada sarang lebah dkt dpn rumah. :P hahaha. macam lawak kan? dah semalam satu, malam ni satu hal lg. jiran smua usha. :P hahaha. :D then, depa dah buang, lepas tu kan, punya la kejap. kata abah banyak gila. suma dah mati. :( kesiannya, tapi, lebah kan bahaya??? =_________=

p/s : berhati-hati ye selepas ini, (: kakak tau? 
monolog dalaman, cicici. ;)

No comments: