Aja's followers :)

Saturday, February 19, 2011

Photoshoot di Pantai Mersing. (:


Assalamualaikum dan selamat sejahtera semua!
sekarang dah jam 0813 menunjukkan dah pagi, jadi SELAMAT PAGI naa.
(:
pagi pagi ni aku dah mandi. 
hihi. >.<
*wah! aja, awal awak mandi ye?*wink* ;p
=perlulah awal awal=
tiket balik Mersing-Segamat 1000 nanti.
aduhai.
amma... appa...
x nak balik boleh takk? 
:'(
sayang nak tinggalkan mereka di sini.
mesti rindukan mereka di sini nanti.
sob sob. :'(
haaa.
sekarang beralih kepada topik di atas..
semalam aku bersama mereka dan mereka ke Pantai Mersing.
mereka? siapa tu?
haruslah Ajio, Firo, Faro dan Wanio.
hihi. >.<
saja bosan-bosan.
ayah hantar ke sana.
dan kemudian ayah dan umi ke Sri Pantai.
so, lama jugak di sana,
makan-makan then shoot lah kan.
best best!
:D
ni la pics yang kami ada.
tadaa~

*dulu kami bermasam, now kami dah bermanis* hehe

*LOVE LOVE* cantik gilaak nik gambar! suka! :D

*2nd editing*

*4 dara, bermacam aksi, aku? miss pingu* ;p

4 kepala. ;p

*faro dan firo*

*wanio dan firo menunjukkan sesuatu*

*<3 babe!*

*again, 143*

*lu apehal? ;p*

*maaf buk! aku janji deh, enggak buat lagi* :p

*baiklah, cium sikit nak?* ;)

*eternal* :D

*faro dan ajio* (AJA okay?) :)

*paling cantik edit gambar ni la. :D*

*miss sunset*

*zaman kanak-kanak ribena, buai buai*

*anak dara UMI yang comel*

*phewittt!*

*suke suke suke*

*sunset!!*

*angle yang cantik* ;p

*tanduk kamu* ;p

*senget lah aja*

*eeeee..eeee....geram!!*


*sang couple yang aku sempat snap* :D


p/s : nanti datang sini. best best! :D

1 comment: