Aja's followers :)

Sunday, September 18, 2011

memberi kasih sayang

entri kalini nampak gempak je kan. HAHA! ini punya pasal la kan. nak gempak jugak kadang-kadang. *wootwoot* okay lah. saja ja nak update, ni pasal kasih sayang. betapa aku bahagia dengan kasih sayang yang diberi. Alhamdulillah! Terima kasih ya Allah kerana kurniakan aku, emak, abah, adik-adik, maktok, tok, maklong, paklong, cikmunah, bapak and the rest yang menyayangi aku. dan x lupa juga kepada Mr Amir kite ye awak! Hihi. >.< emak abah adik-adik dan Amir selalu ada dengan aku waktu susah senang. Syukran you guys! Kakak hearts emak, abah dan adik-adik ketat-ketat! Untuk Amir pulak, Sha hearts awak tooooo! :D Sha? Oppsss. nama pebret aku, dia ja boleh panggil. Ewww~ Mengade-ngade di situ. Dah lama x update pasal Amir, saja sebab x nak gosip or berita yang macam-macam jadi macam dulu lagi. But, now rasanya dah boleh update sikit-sikit yang mana terasa nak cerita. Okay tutup sat! Cuma selingan pasal kasih sayang ni, entahlah. aku bahagia dengan apa yang aku ada sekarang ni. kenapa? sebab thru thick and thin, depa sentiasa support aku. aku sayang depa gila. sangat sayang. kemana cinta ku pergi kalau bukan ke mereka? Ceh! ayat tu nak jiwang ja. =.=' actually aku dah ada azam baru, not only diet, ada lagi azam baru. Amir ja mengetahuinya. And please ya. Taknak dah berita songsang apa-apa lepas ni. siapa yang stalk and ada yang dengki nak buat cerita, sila batalkan niat anda. tak baik memfitnah orang. cukuplah selama ni aku punya banyak masalah. trimas manyas! okay, azam tu berkaitan dengan perangai buruk aku. bad habit gila-gila punya. I'm sorry awak sebab selama ni memang perangai saya menjadi-jadi. InsyaAllah lepas ni no more budak alien yang mengada nak buat perangai. Ye awak ye? Thanks sebab banyak sabaq dgn kerenah Sha, it makes me hearts you more. you know that? *winkwink* wish me all the best here naa. keep praying that everything will be okay later. Aminnnnnn. Jaga ibu, abah, apis and adik baik-baik. May Allah bless you and your family. Dan untuk semua, terima kasih kerana menyayangi diri ini. Aku sayang sangat semua!


Assalamualaikum.

No comments: