Aja's followers :)

Wednesday, December 21, 2011

Kadang-Kadang

Salaam. Aku tak nak cakap panjang malam ni. Sebab aku rasa letih, penat, sedih, semuanya bercampur. Bersalah pada semua. Kerana aku tak dapat jadi yang terbaik untuk semua. Useless. Entah kenapa, ada hikmah. Itu sudah pasti. Aku insan yang lemah, banyak masalah. Tapi aku punya prinsip, biarlah orang nampak aku dengan kegembiraan, tetapi dalaman, biarlah Allah saja yang tahu. Hati merintih, jiwa lara. Tetapi aku harus tabah. Masih ingat nasihat Tuan Rashid, "Aja memang punya banyak rintangan hidup, tapi Aja tabah. Kuat. Kalau tabah semuanya banyak yang datang kedepan. Aja boleh berjaya." Jadi, Aja. Hang kena kuat. Tabah! Yes! Aku boleh! Biarlah apapun yang jadi, aku akan buat yang terbaik. Aku anak sulung, aku banyak tanggungjawab. Go Aja go! :D 

p/s : Goodnight. Sleep tight. :)

1 comment:

Mim Hasniyah Yusof said...

Yeah, strive towards excellent. Sabar banyak2 key. Smile always. Brighten ur day. :)