Aja's followers :)

Saturday, September 10, 2011

Thank you Allah!

Assalamualaikum wbt. Sebelum aku memulakan apa-apa, nak aku cakapkan dekat sini, aku bersyukur sangat sebab di saat aku down macam ni, ada hadiah yang menanti. Apa tu? Itulah yang Thank You Allah. Fyi, I just got my SPA result. Alhamdulillah! Betapa aku menunggu, penantianku berbaloi. Tapiiiii. Ini panggilan untuk interview ja dulu. Chance nak dapat susah sebenarnya. Dia nak tengok keyakinan kita jugak, dan cara kita cakap. So, aku pun dah lama x praktikkan forum, dulu x pa la masa sekolah aku selalu praktis, tapi masuk sini mana dapat aku nak praktis. Yang ada presentation ja depan kawan-kawan. Tu pun x seelok mana. Aku harap aku dapat buat yang terbaik masa interview nanti. Surat dah sampai Penang. So, aku akan balik Penang untuk ke Pusat Kesihatan Pulau Pinang. Dan, inrerview tu 21 September 2011. Aku finals start 19 September 2011. Jadi, aku perlulah balik ke Penang pada 20HB tu, sebab 21HB dah temuduga tu. Jadi 22HB aku pulang ke Segamat pula. Dan 23HB paper Eco terus. Hope aku dan la cover semua chapter. Test ja pun x bagi banyak jaminan. Doakan aku kawan-kawan. Dan doakan aku dapat SPA ni, supaya aku dapat kejar impian aku! Tapi andai aku x dapat, mungkin rezeki aku di sini. Harap aku tabah mengharungi dugaan yang mendatang. Tak minat x guna jugak kan? :'( InsyaAllah! Aku akan prepared well nanti! Doakan aku. Loveyou! :)